Borang Pembeli / Pengedar Online / Stokis Eumora

Name/Nama:
Email Address / Alamat Email:
Contact No. / No. Telefon
Interest / Jenis Minat
Number / Bilangan (Jika pembeli)
Address / Alamat
Delivery Method / Cara Penghantaran
Payment Method / Cara Pembayaran
Payment amount / amoun pembayaran (RM)
Payment No. / No.Pembayaran
Date / Tarikh Pembayaran
Suggestion & Comment / Saranan & Pandangan

Create a web form here

Selasa, 29 September 2009

Proses untuk pembelian

Terima kasih atas kesudian anda untuk membeli produk dari kami. Mudahnya dengan pembelian online. Hanya dengan 3 langkah anda dapat menikmati kehebatan bar eumora.Berikut adalah langkah-langkah untuk proses pembelian. Untuk panduan, berikut adalah cara membuat tempahan dan bayaran.
  • Pilih pakej Eumora yang anda ingin beli. (Senarai pakej boleh anda lihat di bawah)
  • Buat pembayaran samada "bank-in" secara CDM (cash deposit machine), kaunter atau dengan menggunakan perbankan dalam talian (online transfer) kepada kami. (Senarai bank dan nombor akaun ada tertera. )
  • Seterusnya isi borang tempahan, beserta butiran yang diperlukan.
Kami akan memeriksa butiran pembayaran dan tempahan yang anda hantar. Setelah pengesahan, produk akan dihantar ke alamat yang telah diberikan selewat-lewatnya 48 jam dari masa pengesahan.Anda akan menerima produk anda melalui perkhidmatan Pos Laju atau perkhidmatan kurier yang telah diberitahu.


PEMBERITAHUAN : Saiz anggaran untuk satu bar Eumora Facial adalah;60mm x 30mm x 10mm (panjang x lebar x tinggi)Berat : 25 gram

AMARAN !
Jangan melakukan SPAM terhadap Borang ini. Kami dapat mengetahui lokasi anda dari IP Address anda yang terkirim ke email kami. Tindakan tegas akan diambil sekiranya anda melakukan SPAM.


PENGESAHAN MELALUI SISTEM PESANAN RINGKAS (SMS)JIKA anda tidak mahu menghantar butiran bayaran dan tempahan melalui borang di atas, anda juga boleh mengesahkan bayaran dan menghantar tempahan menggunakan khidmat pesanan ringkas (SMS). Sila ikut arahan dibawah untuk proses pengesahan melalui pesanan ringkas (SMS) ;

Taipkan Nama Penerima, Alamat Penerima, Produk Tempahan, Jumlah Bayaran, Bank Pembayaran, Cara Pembayaran, Tarikh dan Masa Pembayaran

Hantarkan maklumat tersebut ke talian 012-3381076. Pengesahan pembayaran akan dibuat oleh pihak kami, dan proses penghantaran akan dilakukan selewat-lewatnya 48 jam dari waktu pengesahan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan